Rozwiązanie? Skuteczna sprzedaż dzisiaj to umożliwienie Klientowi szybkiego i prostego wyboru, aby miał przekonanie, że dokonał tego właściwego.

Klient kupuje podłogę emocjonalnie. Po tym zakupie staje przed bardzo racjonalnym wyborem podkładu - o którym zazwyczaj nic nie wie. 

Koncept podkładów Emergo to 4 proste i intuicyjne kroki, prowadzące do wyboru podkładu najlepiej odpowiadającego potrzebom Klienta. 

Jakość
Jakość
Jakość naszych produktów to nasz dodatkowy atut. Wszystkie nasze produkty muszą przejść szereg testów aby zagwarantować długotrwałe użytkowanie.
Szeroka gama
Szeroka gama
Posiadamy w ofercie podkłady odpowiadające na bardzo zróżnicowane potrzeby Klientów – zróżnicowane pod względem izolacji termicznej, typu podłóg oraz intensywności użytkowania. Dzięki temu każdy znajdzie optymalny podkład dla siebie!
Serwis
Serwis
Dostarczamy koncepty sprzedażowe oraz rozwiązania RTS zgodne ze strategią Naszych partnerów Biznesowych.
Wiedza
Wiedza
Dostarczamy wiedzę niezbędną do ich sprzedaży. Mamy zespół przeszkolonych przedstawicieli oraz trenerów na wybranych sklepach którzy wspierają swoją wiedzą ekipy sklepowe oraz aktywnie promują produkty.
Piotr Gutkowski

Dziś - w procesie wyboru produktu - najważniejsze dla Klienta są szybkość i łatwość wyboru oraz pewność, że produkt który wybrał spełnia jego wymagania. Pracując nad nowym konceptem podkładów mieliśmy jeden cel: dać Klientowi prostą, szybką, intuicyjną nawigację aby wybór odpowiedniego podkładu był przyjazny i prosty. Mamy nadzieję, że cel został osiągnięty i każdy Klient, który odpowie sobie na 4 podstawowe pytania dotyczące podkładów pod podłogi, wybierze najlepszy produkt dopasowany do jego indywidualnych potrzeb.

 

Piotr Gutkowski

Dyrektor rozwoju produktu Emergo

We invite you to cooperate.

CZK to skrót od słów: cecha, zaleta, korzyść. Co interesuje Klienta najbardziej? Otóż nie cecha, ani też zaleta produktu. Klienta, każdego z nas, interesuje korzyść, jaką nabędziemy z posiadania danego produktu. Tą wytyczną kierowaliśmy się tworząc innowacyjny i nowatorski pomysł na zbudowanie kategorii podkładów dla marketów budowlanych oraz sieci specjalistycznych w branży wykończenia wnętrz. To proste 4 kroki wyboru podkładu, opisane językiem korzyści.

Implemented conception

You need a business concept?

1

liczba producentów, z którymi współpracujemy