Klienci mają dzisiaj nieograniczony wybór produktów, jednak często na zakupach wydają się nieszczęśliwi. Dlaczego? Zbyt duża gama produktów i brak prostej, zrozumiałej komunikacji utrudniają lub wręcz uniemożliwiają im szybki i przemyślany wybór.
Rozwiązanie? Skuteczna sprzedaż dzisiaj to umożliwienie Klientowi szybkiego i prostego wyboru, aby miał przekonanie, że dokonał tego właściwego.
Klient kupuje podłogę emocjonalnie. Po tym zakupie staje przed bardzo racjonalnym wyborem podkładu - o którym zazwyczaj nic nie wie.
Koncept podkładów Emergo to 4 proste i intuicyjne kroki, prowadzące do wyboru podkładu najlepiej odpowiadającego potrzebom Klienta.
Dziś - w procesie wyboru produktu - najważniejsze dla Klienta są szybkość i łatwość wyboru oraz pewność, że produkt który wybrał spełnia jego wymagania. Pracując nad nowym konceptem podkładów mieliśmy jeden cel: dać Klientowi prostą, szybką, intuicyjną nawigację aby wybór odpowiedniego podkładu był przyjazny i prosty. Mamy nadzieję, że cel został osiągnięty i każdy Klient, który odpowie sobie na 4 podstawowe pytania dotyczące podkładów pod podłogi, wybierze najlepszy produkt dopasowany do jego indywidualnych potrzeb.
Piotr Gutkowski
Dyrektor rozwoju produktu Emergo
Zapraszamy do współpracyliczba producentów, z którymi współpracujemy
liczba Klientów biznesowych, do których dostarczamy produkty
liczba produktów w bieżącej ofercie
liczba kategorii produktowych w ofercie
liczba lat na rynku w branży wykończenia wnętrz
zadowolonych Klientów